Συνεχίζουμε την απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία «αξιολόγησης»!
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Καλούμαστε ήδη να συμπληρώσουμε τα έντυπα «αξιολόγησης», προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία. Η ΟΔΠΤΕ όπως και η ΑΔΕΔΥ πήραν απόφαση να συνεχίσουμε την Απεργία – Αποχή από κάθε διαδικασία «αξιολόγησης».
Η αξιολόγηση δεν αξιοποιήθηκε για να βελτιώσει τις παρεχόμενες προς το λαό υπηρεσίες, ούτε για να κάνει εμάς καλύτερους. Αυτό αποδεικνύει το γεγονός ότι τα Πανεπιστήμια, όπως και η πλειοψηφία των υπηρεσιών του Δημοσίου, παραμένουν σοβαρά υποστελεχωμένα, ενώ η κρατική χρηματοδότηση παραμένει πολύ κατώτερη των πραγματικών αναγκών για την ποιοτική λειτουργία των υπηρεσιών που εξυπηρετούν τις λαϊκές ανάγκες. Ταυτόχρονα, η συνεχής επέκταση των εργασιακών σχέσεων – τώρα και μέσω της τηλεργασίας, η χειροτέρευση των όρων εργασίας μας, η εκχώρηση υπηρεσιών στους εργολάβους είναι μια καθημερινότητα.
Γίναμε μάρτυρες οριακών βαθμών, ενστάσεων στις Ειδικές Επιτροπές Αξιολόγησης που αποδεικνύουν ότι αυτή η αξιολόγηση είναι τιμωρητική, εκδικητική, αλλά και ανταγωνιστική. Αυτό που θέλουν είναι να μας κάνουν συνένοχους σε αυτή τους την προσπάθεια, γι’ αυτό κριτήριο αξιολόγησης αποτελεί η συμβολή μας στην υλοποίηση αυτής της πολιτικής τους.
Η υποβάθμιση των υπηρεσιών που έχουν να κάνουν με τις λαϊκές ανάγκες και η ταυτόχρονη αξιοποίησή τους για τη δημιουργία νέων πεδίων κερδοφορίας για τους επιχειρηματικούς ομίλους δεν είναι ούτε μονόπρακτο, ούτε έργο μιας κυβέρνησης. Αυτό είναι το «σύγχρονο», ευέλικτο επιτελικό κράτος, το οποίο προωθεί και η κυβέρνηση της ΝΔ.
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Έχουμε πείρα πια.
Πρέπει να σταθούμε απέναντι στις πολιτικές που απαξιώνουν, αποδυναμώνουν και παραδίδουν σταδιακά υπηρεσίες, που έχουν να κάνουν με τις ανάγκες των εργαζομένων και του λαού, στα επιχειρηματικά συμφέροντα.
Καλούμε για ακόμα μία φορά όλους τους συλλόγους να μπουν μπροστά στην υλοποίηση αυτής της απόφασης, καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά την “απεργία – αποχή” από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, να ακυρώσουμε στην πράξη την όποια προσπάθεια επιβολής της αξιολόγησης, συνολικά αυτή της πολιτικής.